Була невелика затримка а так все норм
Станіславе, щиро дякуємо за ваш відгук! Вибачте за затримку, іноді бувають нюанси, але ми завжди намагаємось зробити все якнайкраще. Дуже приємно, що все було добре. Дякуємо за довіру — завжди раді для вас старатись!
відправили в обіцяний термін. все упаковані гарно і якісно. дуже задоволена товаром.
Дякуємо за ваш відгук, Алена! Нам дуже приємно, що ви задоволені покупкою та якістю упаковки. Завжди раді вас бачити серед наших клієнтів! Гарного дня!
Шановний Владиславе, просимо вибачення за незручності, що виникли. Ми цінуємо вашу довіру та хочемо виправити ситуацію. Як ми обговорювали телефоном, для вас передбачена персональна знижка на наступне замовлення.
Будемо раді виправдати ваші очікування! Для використання знижки просто зв’яжіться з нами перед оформленням нового замовлення.
З повагою,
Команда “Дичина”
Завжди беру Христинівські ІЯ..перепілки
У них якісне батьківське стадо, а тому сильне і здорове потомство...і жодного разу не був вилуп менше 87 відсотків...
Маю надію, що і цього разу вийдуть файні перепелята
Рекомендую всім ферму Дичина🤝
Дякуємо, Миколо, за вашу довіру та відмінний відгук!
Раді чути, що ви задоволені якістю наших інкубаційних яєць та результатами виводу. Ми й надалі працюємо над тим, щоб наше батьківське стадо давало найкраще потомство. Сподіваємось, що й цього разу ваші перепелята будуть міцними та здоровими!
Дякуємо за рекомендацію та чекаємо на вас знову!
З повагою, команда “Дичина”
Довго тягнули з відправленням, але товар прийшов якісний, інкубаційні яйця добре упаковані. До 120 замовлених інкубаційних яєць, додатково поклали 20 шт. Із 140 шт. лише одне виявилось з тріщинкою.
Дякуємо, Володимире, за ваш відгук!
Раді, що якість товару та пакування вам сподобались. Вибачаємося за затримку з відправленням – працюємо над покращенням цього процесу, щоб надалі замовлення приходили швидше.
Дякуємо за довіру та будемо раді бачити вас серед наших клієнтів знову! Бажаємо гарного виводу!
З повагою, команда “Дичина”
Довго чекати треба, ще і ні звʼязалися, дві неділі чекав комплектування і як щоб не зателефонував навіть прийшлося би ще очікувати не зрозуміло що
Шановний Анатолію,
Просимо вибачення за затримку та нестачу комунікації з нашого боку. Ми цінуємо ваш час і вже працюємо над тим, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо, що звернули увагу на цю проблему!
Будемо раді виправити враження від співпраці з вами. Якщо у вас залишилися питання або побажання, будь ласка, звертайтеся – завжди готові допомогти.
З повагою, команда “Дичина”
Шановний Валерію,
Просимо вибачення за ситуацію, що склалася. Ми цінуємо вашу довіру та дуже шкодуємо, що цього разу не змогли виправдати ваших очікувань. Затримка була неочікуваною, і ми працюємо над тим, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому.
Будемо раді компенсувати цю ситуацію, якщо ви вирішите зробити ще одне замовлення. Готові запропонувати вам персональну знижку або пріоритетну відправку.
Ще раз вибачте за незручності та дякуємо, що були з нами раніше!
З повагою, команда “Дичина”
Дякую!!! Супер!!! Товаром задоволений!!!